朝桂餐廳大部分人都知道港式飲茶及台菜海鮮,好像比較少人提到它的鐵板燒。想了一陣子,唔知道好唔好放上網,因為活龍蝦套餐$1780的價位,我認為有啲唔值。但因為有折價券,所以還能接受。


那天臨時有一桌10人訂位,我們就被請去外面的座位用餐,法式鐵板燒馬上變成法式餐廳。我們反而可以慢慢吃、慢慢聊,而且廚師還多送每人一份魚子醬蒸蛋。

這種多樣但份量很少的餐,我唔習慣也覺得食唔飽, 好在麵包可以免費加點。我建議可以先去吃商業午餐,如果覺得還唔錯,再去嘗試晚餐。後來朋友同我講「新濱」鐵板燒也不錯,但價位更貴一些。

另外一提,當天的季節水果係「西瓜」,我都覺得好奇怪,冬天食瓜果,好像不合時!


 


朝桂法式鐵板燒


地址:台北市敦化南路一段200號


電話:02-2772-8888


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dicky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()